Human Tecar Εκτύπωση E-mail

human tecar 2  human tecar

Ως επίσημο κέντρο θεραπείας Human Tecar  πιστοποιήθηκε το τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΙΑΣΩ General και συγκαταλέγεται στα ελάχιστα πιστοποιημένα φυσικοθεραπευτήρια στη χώρα. Το τμήμα απέκτησε πρόσφατα την εξειδικευμένη συσκευή φυσικοθεραπείας και αποκατάστασης «Human TECAR», η οποία αποτελεί την τεχνολογική βάση της μεθόδου TECAR στην οποία έχουν εξειδικευτεί οι υπεύθυνοι του τμήματος κ.κ. Σταύρος Τόιλος και Κων/νος Ψαρογιώργος καθώς και μία ομάδα από τους εκλεκτούς συνεργάτες τους.

Σήμερα, ο συνδυασμός της τεχνολογίας Human Tecar®   με τεχνικές χειροπρακτικής και μάλαξης συμπεριλαμβάνεται στα θεραπευτικά πρωτόκολλα των πιο έμπειρων Ιατρών-Φυσικοθεραπευτών σε διεθνές επίπεδο, αποτελώντας μια εξαιρετική δυνατότητα υποστήριξης κάθε θεραπείας αποκατάστασης. Ο συνδυασμός αυτός, ξεκινώντας από την έγκυρη ιατρική διάγνωση, ενεργοποιεί και επιταχύνει τις φυσιολογικές διαδικασίες επούλωσης, μειώνοντας δραστικά το χρόνο αποκατάστασης, κυρίως λόγω της δυνατότητας άμεσης και εντοπισμένης επέμβασης. Έχει εξαιρετική αναλγητική επίδραση σε κάθε πόνο που προκαλείται από μη φυσιολογικές συσπάσεις ενός ενιαίου μυ ή μιας αλυσίδας μυών. Ως αποτέλεσμα, είναι ιδιαίτερα χρήσιμος στην αντιμετώπιση φλεγμονών και μυϊκών συσπάσεων, όπως στην ισχυαλγία, αυχεναλγία και γενικά στους μυϊκούς πόνους.

Τι είναι η Human Tecar

Στο παρελθόν, για την εν τω βάθει παρέμβαση στους ιστούς που είχαν διαταραχτεί από φλεγμονώδη αιτιολογία, χρησιμοποιήθηκαν πολύ ισχυρές πηγές ενέργειας, όπως η ακτινοβολία υψηλής συχνότητας ή τα μικροκύματα, που  δυσκολεύονταν να φθάσουν στα βαθύτερα στρώματα και προκαλούσαν παρενέργειες. Σήμερα, είναι δυνατή η παρέμβαση εις βάθος με τρόπο μη επεμβατικό μέσω της νέας τεχνολογίας Human Tecar που είναι σε θέση να ενεργοποιήσει στον οργανισμό τις φυσιολογικές διαδικασίες αυτοϊασης φέροντας  γρήγορα και σταθερά αποτελέσματα που διαρκούν.

Οι βασικές δράσεις της συσκευής Human Tecar®
Η συσκευή Human Tecar® είναι σε θέση να διεγείρει με φυσιολογικό, εντοπισμένο και ρυθμιζόμενο τρόπο, το αιμολεμφικό σύστημα στέλνοντας οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά στους ιστούς και απομακρύνοντας τα άχρηστα προϊόντα του
κυτταρικού μεταβολισμού. Στην ουσία υποστηρίζει/ενισχύει τις φυσιολογικές αντιδράσεις τις οποίες θα πραγματοποιούσε ο οργανισμός μας ώστε να επανέλθει ενώ παράλληλα επιταχύνει τις διαδικασίες που είναι υπεύθυνες για τη μείωση της φλεγμονής και του πόνου.

Η αποτελεσματικότητά της βασίζεται στη δυνατότητα μεταφοράς βιοσυμβατής ενέργειας στους τραυματισμένους ιστούς, προκαλώντας τη δημιουργία των αποκαλούμενων ρευμάτων μετακίνησης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της εναλλασσόμενης κίνησης των ηλεκτρικών φορτίων (485.000 φορές/sec), που υπό μορφή ιόντων, αποτελούν βασικά συστατικά οποιουδήποτε βιολογικού υποστρώματος. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνονται οι μεταβολικές διεργασίες του κυττάρου και επανέρχεται η φυσιολογία των ιστών μέσω του συνδυασμού δύο μηχανισμών: της εν τω βάθει υπερθερμίας και της αύξησης του ενεργειακού δυναμικού των κυτταρικών μεμβρανών.

human tecar 4

Οι βασικές δράσεις του συνδυασμού της συσκευής Human Tecar®  με την κινησιοθεραπεία

Ο συνδυασμός της τεχνολογίας Human Tecar®με την κινησιοθεραπεία,  επιτρέπει στο θεραπευτή να προσαρμόσει και να τροποποιήσει τη θεραπεία με βάση την ανταπόκριση των ιστών, οι οποίοι από μέρα σε μέρα και συνεδρία με συνεδρία παρέχουν ενδείξεις για την κατάστασή τους.

Με αυτόν τον τρόπο, η τεχνική του κάθε θεραπευτή δεν υποβαθμίζεται αλλά αναδεικνύεται μέσω της ανεξάντλητης ενέργειας που διεγείρεται από το ίδιο μας το σώμα. Παράλληλα, οι πιο εξελιγμένες φυσικοθεραπευτικές τεχνικές μάλαξης (οστεοπαθητικές, χειροπρακτικές, λεμφικές, συνδετικές, κ.λπ.) δρουν βαθύτερα και αποτελεσματικότερα, χάρη στην έντονη επανεργοποίηση του κυκλοφορικού συστήματος που προκαλείται μέσω της συσκευής.

Πλεονεκτήματα και Οφέλη της Human Tecar

ü Εν τω βάθει δράση

Η Human Tecar® επιτρέπει την εις βάθος και ομοιογενή θεραπευτική επέμβαση, χωρίς απώλειες ενέργειας.

ü Επικεντρωμένη-επιλεκτική  δράση

Η βιολογική θεραπευτική δράση επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στην περιοχή της θεραπείας που επιλέγει ο θεραπευτής. Ο θεραπευτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τα επίπεδα και την ένταση των κύριων δράσεων της μεθόδου, ανάλογα με τους θεραπευτικούς στόχους (πχ ανάλογα με τον τύπο των τραυματισμένων ιστών: μύες, οστά, τένοντες)  και την ανταπόκριση του ασθενή στη θεραπεία.

ü Άμεση ανακούφιση από τον πόνο
Από την πρώτη συνεδρία γίνεται αντιληπτή στον ασθενή η σημαντική μείωση του πόνου. Αυτό οφείλεται στη δυνατότητα διέγερσης της μικροκυκλοφορίας, η οποία επιτρέπει την οξυγόνωση και ενυδάτωση των ιστών και την απομάκρυνση των φλεγμονωδών καταβολυτών που είναι υπαίτιοι του πόνου

ü Μείωση του χρόνου θεραπείας
Η συνεχής ενεργητική διέγερση που μπορεί να εφαρμοστεί από το θεραπευτή στην πάσχουσα περιοχή  λόγω της μείωσης του πόνου, οδηγεί σε μείωση του χρόνου της αποθεραπείας. Βελτιώνεται επίσης η λειτουργία των διεργασιών αποθεραπείας χάρη στην αύξηση της αιματικής και λεμφικής κυκλοφορίας, γεγονός που οδηγεί σε ταχεία μείωση της οξύτητας και στην ταχύτερη αποβολή των τοξινών.

Πρόληψη
Η μεγαλύτερη ζήτηση-παροχή οξυγόνου καθιστά τους μυς πιο ελαστικούς, με αυξημένη δυνατότητα ανταπόκρισης και λιγότερο επιρρεπείς σε τραυματισμούς, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα, τη δύναμη και την τονικότητά τους.

ü Ασφαλής: Η θεραπεία Human Tecar® είναι απλή και επιστημονικά τεκμηριωμένα ασφαλής. Οι συσκευές HCR υπόκεινται σε αυστηρούς εργαστηριακούς ελέγχους.

ü Συμβατότητα: Η Τεχνολογία Human Tecar® είναι συμβατή με άλλες θεραπείες και τεχνικές, βελτιστοποιώντας συχνά την αποτελεσματικότητά τους.

ü Ανώδυνη: Χάρη στο βιοσυμβατό και μη-επεμβατικό της χαρακτήρα, η θεραπεία Human Tecar® είναι ιδιαίτερα ευχάριστη επιφέροντας ένα αίσθημα χαλάρωσης.

ü  Αντενδείξεις: Προθέσεις και χρόνος θεραπείας δεν αποτελούν αντενδείξεις.

< Προηγ.   Επόμ. >

ΙΑΣΩ Physio YouTube Channel

ΙΑΣΩ Physio

ΙΑΣΩ  Pphysio YouTube Channel