ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΔΡΑΣ Εκτύπωση E-mail
Συμβουλές για φαγητό εκτός σπιτιού!!!
Στις μέρες μας καταναλώνουμε φαγητά εκτός σπιτιού πολύ συχνά. Η έξοδος για φαγητό σε κάποιο εστιατόριο βοηθάει τον κάθε άνθρωπο να αισθάνεται καλύτερα. Οι παρακάτω συμβουλές είναι για όσους τρώνε εκτός σπιτιού, είτε κάνουν είτε δεν κάνουν κάποια δίαιτα. Μπορείτε να φάτε έξω υγιεινά εάν ξέρετε το πώς. Το κλειδί είναι στις σωστές επιλογές.
Οι ακόλουθες συμβουλές θα σας βοηθήσουν να μετατρέψετε ένα γεύμα υψηλής περιεκτικότητας λίπους σε ένα γεύμα χαμηλότερο σε περιεκτικότητα λίπους.

Συμβουλές για φαγητό εκτός σπιτιού

. Ο κύριος τρόπος να παραγγέλνετε σε ένα εστιατόριο είναι να το κάνετε να είναι μια απλή διαδικασία για εσάς. Δηλαδή, παραγγέλνετε τα φαγητά που επιθυμείτε και ζητήστε να τα ετοιμάσουν όπως εσείς θέλετε.
. Μάθετε πως ετοιμάζουν τα γεύματα και τι συστατικά χρησιμοποιούν.
. Μάθετε εάν το γεύμα σερβίρετε με κάποια σάλτσα ή σώς.
. Ζητήστε τα συνοδευτικά να μην έχουν επιπλέον λίπος (π.χ. βούτυρο λειωμένο κτλ). Συνήθως τα συνοδευτικά μαγειρεύονται με μεγάλες ποσότητες λίπους.
. Ζητήστε το κοτόπουλο να το μαγειρέψουν χωρίς την πέτσα.
. Ζητήστε να χρησιμοποιηθεί μικρή ποσότητα χυμού λεμονιού, κρασιού ή λίπους και να μην προσθέσουν καθόλου αλάτι (εάν βρίσκεστε σε μια διατροφή χαμηλή σε περιεκτικότητα νατρίου)
. Εάν επιθυμείτε να καταναλώσετε μικρή ποσότητα γεύματος, επιλέξτε κάποιο ορεκτικό σαν κύριο πιάτο, μοιραστείτε το φαγητό με αυτόν που σας συνοδεύει ή κόψτε τη μερίδα σας στη μέση και πάρτε την υπόλοιπη σπίτι για να την καταναλώσετε την άλλη μέρα.
. Ζητήστε τα τηγανιτά (stir-fried) συνοδευτικά να είναι μαγειρεμένα με πολύ λίγο λάδι.
. Επιλέξτε ψωμί ολικής αλέσεως και αποφύγετε το λάδι, το βούτυρο ή τη μαγιονέζα.
. Δώστε προσοχή στα επονομαζόμενα ως «πιάτα διαίτης» του εστιατορίου. Μερικά από αυτά μπορεί να είναι χαμηλά σε θερμίδες αλλά μπορεί να περιέχουν υψηλές ποσότητες κορεσμένων λιπαρών.
. Προσέξτε τα πιάτα που θεωρούνται «light» γιατί το «light» μπορεί να μη σημαίνει πως έχουν λιγότερες θερμίδες ή λιπαρά.
. Αναρωτηθείτε εάν πραγματικά χρειάζεστε κάποιο επιδόρπιο.

 

Από τον Ευμένη Π. Καραφυλλίδη BSc ( Hons ), MSc, NYSCDN
Κλινικό διαιτολόγο - διατροφολόγο
Διευθυντή Διαιτολογικού Τμήματος Νοσοκομείου ΙΑΣΩ General
Διευθυντή Τμήματος Διατροφής youdiet
 
< Προηγ.   Επόμ. >

ΙΑΣΩ Physio YouTube Channel

ΙΑΣΩ Physio

ΙΑΣΩ  Pphysio YouTube Channel

Επιλεγμένη Αρθρογραφία

Επιλέξτε το αρχικό γράμμα και δείτε το αντίστοιχο διαθέσιμο άρθρο ή δείτε όλα τα  άρθρα. A - Β - Γ - Δ  - Ε - Ζ
Η- Θ - Ι - Κ - Λ - Μ
Ν -Ξ - Ο - Π - Ρ - Σ
Τ -Υ - Φ - Χ - Ψ - Ω

Που βρισκόμαστε

Λεωφόρος Μεσογείων 264, 15562 Χολαργός, Αθήνα
 

Επισκεψιμότητα

Σύνολο Επισκεπτών: 3298922